Вулкан Казино
  1. Головна/
  2. Правила та умови

Правила казино

Основні терміни, що використовуються в описах правил та умов грального закладу:

Азартні ігри – доступні на сайті ігри, в яких геймери отримують грошові винагороди. Результати розіграшів залежать від трьох факторів: випадковості, майстерності і знань гравців.

Баланс – сума коштів, що знаходиться на основному рахунку і може бути використана на ставки.

Бездепозитний бонус – презент, що видається без необхідності поповнення рахунку. Бездеп може пропонуватись за створення профілю, по промокодам чи при проведенні акцій.

Промо код – унікальний код, що складається з чисел та літер. За промокодами геймери отримують подарунки, зокрема, бездеп.

Бонус-хантер – людина, яку в казино цікавлять тільки бонуси.

Вайлд – символ, що підмінює інші зображення, завдяки чому значно збільшується кількість виграшних спінів.

Виграші – гроші, які користувачі отримують за перемогу в азартних іграх.

Відіграш подарунків – сума ставок, які необхідно зробити, щоб відіграти презент. Після виконання умов відіграшу бонусні кошти переводяться з додаткового рахунку на основний.

Внесення депозиту – процедура внесення коштів на баланс. Депозит в казино немає нічого спільного з банківським депозитом (рахунком). Гроші з внесеного депозиту можна використовувати для ставок і ігрових автоматах та азартних іграх. На ці кошти не нараховуються відсотки.

ГВЧ (генератор випадкових чисел) – програма, на основі якої функціонують всі азартні ігри в онлайн-казино. ГВЧ відповідає за випадковість підсумків спінв та рандомність результатів розіграшів. Завдяки генератору випадкових чисел ігровий процес непередбачуваний і неможливим для прорахунків.

Геймер (гравець) – особа, яка створила акаунт на сайті, щоб грати в азартні ігри. В казино створити акаунт дозволяється повнолітнім особам, яким на момент реєстрації вже є 21 рік. Важливо, щоб користувач не був внесений до реєстру людей, яким заборонено грати в азартні ігри. При створенні профілю геймерам потрібно ознайомитись з правилами клубу. В подальшому гравці повинні виконувати ці правила.

Джекпот – грошовий приз крупного розміру, який можна виграти в слотах. Джекпоти бувають прогресивними (їх розмір постійно збільшується) та фіксованими. Для виграшу джекпоту потрібно, щоб на барабанах сформувалась високооплачувана комбінація символів. Вона зазвичай складається з трьох-пʼяти спецсимволів WILD.

Дилер (круп’є) – працівник казино, що приймає участь в лайв-іграх. Дилери роздають карти, запускають колесо рулетки та спілкуються з гравцями в чаті. Прийом ставок та виплата виграшів здійснюються автоматично. Це виключає виникнення помилок, повʼязаних з людським фактором.

Дисперсія – термін, що використовується при розрахунку передбачуваного виграшу. При одиничній ставці розміром, скажімо, 200 гривень, дисперсія буде вищою, ніж при 200 ставках по 1 UAH.

Додатковий рахунок (бонусний баланс) – рахунок, що відкривається паралельно з основним. На додатковий баланс нараховуються бонуси та гроші, отримані завдяки використанню подарунків.

Дозволені ігри – слоти, в які можна грати, використовуючи бонусні кошти.

Документи – перелік документів, необхідних для проходження процедури верифікації.

Закон – прийнятий в липні 2020 року закон України про регулювання проведення та організації азартних ігор.

Каса – розділ персонального кабінету, де можна проводити операції з фінансами (вносити гроші та виводити виграші).

Кешбек – повернення гравцям частини коштів, використаних на ставки. Кешбек нараховується автоматично з урахуванням розміру депозитів та програшів геймера.

Класичні слоти – апарати з мінімальним набором бонусних опцій та всього 3-5 барабанами.

Комбінація – вдалий набір символів на екрані автомату, за який виплачуються гроші.

Кредит – базова одиниця ставки в слотах. В більшості апаратів геймери можуть самостійно встановлювати вартість кредиту самостійно.

Ліцензія – дозвіл на організацію та проведення азартних ігор. Казино Вулкан отримало дозвіл на діяльність – ліцензію КРАІЛ (Україна) в квітні 2021 року. Ліцензія видана на 5 років з правом її продовження у разі надання необхідних документів.

Лоббі – головна сторінка сайту казино. В лоббі знаходяться всі основні розділи, присутня довідкова інформація, вказані контакти саппорту.

Максимальна виплата – найбільша сума, яку можна отримати, граючи в казино на гроші.

Множник (вейджер) – коефіцієнт відіграшу бонусу. Вейджер обовʼязково зазначається в описі заохочень та промо акцій. Він вказує на те, на яку суму потрібно зробити ставок, щоб відіграти бонус для виведення.

Мобільний застосунок (додаток) – програма, що призначена для мобільних телефонів, що працюють на операційній системі Android та iOS. Софт спрощує доступ до казино. В застосунку доступні ті самі ігри, що і на веб-сторінці. Програмне забезпечення розповсюджується безкоштовно.

Небажані відвідувачі – користувачі, які порушують закон про організацію та проведення азартних ігор, правила казино. Небажаними також являються гравці, що ображають честь і гідність інших відвідувачів ресурсу, перешкоджають його нормальній діяльності, намагаються отримати доступ до чужих персональних даних.

Подарунки – бонуси у вигляді фріспінів чи грошей, що надаються геймерам в рамках програми лояльності та під час проведення акцій. Умови активації та використання подарунків з часом можуть змінюватись.

Послуги – проведення та організація азартних ігор в режимі онлайн. До послуг також відноситься забезпечення проведення транзакцій на сайті – внесення депозитів та виведення грошей.

Правила відповідальної гри – базові принципи, яких рекомендується дотримуватись геймерам для отримання більшої кількості перемог. Під відповідальною грою також розуміють заходи, спрямовані на організацію самообмеження. Наприклад, на прохання гравця його профіль може бути заблоковано на певний період.

Прогресивний джекпот – суперприз, який може отримати кожен геймер, що грає на гроші. Фонд для виплати джекпотів формується завдяки невеликим відрахуванням зі ставок. Поточний розмір джекпоту відображається на сайті. Для підвищення шансів на отримання джекпоту рекомендується грати на середніх чи максимальних ставках.

Респін (ре-спін, respin) – опція в автоматах, у разі активації якої один із барабанів (або всі) прокручується повторно. Ця функція допомагає отримати виплату, коли для формування виграшної комбінації не вистачає одного символа.

Реєстрація – створення профілю на сайті з метою подальшої гри на гроші, участі в акціях та лотереях.

Саппорт – служба технічної підтримки. Оператори на зв’язку цілодобово. До консультантів можна звертатись у разі виникнення будь-яких питань, що стосуються гри в казино, використання бонусів, проведення транзакцій.

Символ – зображення (іконка) в комірці на барабанах грального автомата.

Скаттер (Scatter) – спеціальний бонусний символ, що активує фріспіни (безкоштовні обертання барабанів автоматів). Для старту фріспінів потрібно, щоб на екрані одночасно з’явилось мінімум три спецсимволи Scatter.

Софт – програмне забезпечення, за допомогою якого можна грати в казино. Гравцям пропонується завантажити програму на телефони з ОС Андроїд.

Спін – в автоматах так називається одне завершене обертання барабанів, а в рулетці – один раунд.

Стратегія гри – правила, якими керується геймер для максимізації шансів на отримання перемоги.

Сучасні слоти – автомати з бонусними опціями, особливими символами, тривимірною графікою.

Таблиця виплат – довідковий розділ в слотах, в якому перераховані всі символи та вказані виплати, які за них можна отримати.

Теоретичний показник віддачі (RTP) – число, що вказує на відсоток повернення ставок гравцеві. Чим вищий рівень RTP, тим частіше на екрані з’являються оплачувані комбінації символів. Теоретичний рівень віддачі ліцензійних ігор складає не менше 90 відсотків. Таку вимогу висуває українське законодавство.

Хайроллер – геймер, який регулярно робить ставки великих розмірів (гра на максимум).

Час виведення – період, який необхідний для виведення коштів з ігрового балансу на банківську картку, електронний гаманець чи рахунок мобільного.

1. Головні положення

1.1. Правила казино розроблені з урахуванням актуальних вимог законодавства. Правила визначають порядок діяльності казино та організації азартних ігор в режимі онлайн – на цьому сайті.

1.2. При створенні акаунту гравцю потрібно уважно ознайомитись з правилами. Успішне завершення реєстрації означає, що користувач прочитав правила та погоджується їх дотримуватися.

1.3. Якщо геймер не погоджується з даними правилами повністю чи частково, йому потрібно припинити користуватись сайтом. При цьому можна звернутись до техпідтримки з проханням про видалення акаунту.

1.4. Користувачі усвідомлюють та приймають усі ризики, що повʼязані з можливим програшем. Геймери зобовʼязуються припинити участь в азартних іграх при появі ознак лудоманії (залежності від ігор) або у разі, якщо відвідування ресурсу негативно впливає на соціальне та особисте життя, матеріальне становище.

1.5. Гравці погоджуються з тим, що до участі в азартних іграх можуть бути застосовані не всі параграфи закону «Про захист прав споживачів».

1.6. Створити акаунт на сайті можуть лише відвідувачі, які відповідають вимогам до гравців. Користувач гарантує, що на час реєстрації йому виповнився 21 рік. Геймери також підтверджують, що не перебувають під час гри у стані алкогольного чи наркотичного спʼяніння.

1.7. Якщо геймери знаходяться не в Україні, вони мають дотримуватись вимог законодавства держави постійного проживання та країни, в якій перебувають в поточний момент. Користувач не може приймати участь в азартних іграх, якщо це заборонено законом його резиденції.

1.8. Якщо на сайті випадково зареєструвалась особа, що не відповідає цим правилам чи вимогам законодавства, її представник чи опікун повинен надати адміністрації порталу документи, які підтверджують неспроможність гравця апримати подібні рішення. Мова йде, зокрема, про обмежену дієздатність, повну недієздатність чи вік менше 21 року. Якщо надана інформація підтвердиться, адміністрація казино одразу заблокує акаунт геймера.

1.9. На сайті забороняється грати особам, які:

1.9.1. надали адміністрації казино недостовірну інформацію про свій вік, місце проживання чи перебування, або вказали неправдиві персональні дані (імʼя, прізвище);

1.9.2. у разі вимоги не надали працівникам казино документ, що підтверджує особу та вік. Таким документом може бути паспорт, ID-картка чи водійське посвідчення;

1.9.3. внесені до списку осіб, яким закрито доступ до казино чи тимчасово заборонено приймати участь в азартних іграх;

1.9.4. являються недієздатними чи обмежено дієздатними;

1.9.5. страждають на лудоманію (залежність від азартних ігор);

1.9.6. являються представниками адміністрації чи співробітниками казино;

1.9.7. можуть впливати на результати розіграшів чи змінювати розмір виплати;

1.9.8. мають інформацію про результати азартних ігор;

1.9.9. знаходяться в стані наркотичного, алкогольного чи іншого спʼяніння, інтоксикації чи отруєння;

1.9.10. внесені до санкційних списків чи є громадянами держави-агресора.

1.10. Під час гри на сайті гроші на ставки знімаються з реального балансу. У разі відсутності коштів на основному рахунку використовуються гроші з бонусного балансу. Відслідковувати стан рахунку можна в персональному кабінеті. Там відображається вся необхідна інформація.

1.11. Якщо геймер проігнорував правила казино та законодавчі норми і зареєструвався на сайті, договір про участь в азартній грі вважається недійсним. Виплата виграшів за таким договором не здійснюється. Якщо виплата вже була проведена, вона підлягає поверненню в повному обсязі та в строки, вказані на сайті. Якщо поверненню підлягають ставки, адміністрація казино зобовʼязується перевести їх на банківську картку чи електронний гаманець гравця в найкоротший термін.

1.12. Адміністрація казино має право вносити зміни в правила, не попереджаючи про це гравців заздалегідь. Нові пункти правил вступають в силу відразу після розміщення на офіційній веб-сторінці грального закладу.

1.13. Користувачі зобовʼязані самостійно переконатись, що послуги сайту, якими вони користуються, не суперечать чинному законодавству і правовим нормам країни, в якій вони знаходяться. Адміністрація казино не несе відповідальність за порушення законів з боку користувачів.

1.14. Геймери погоджуються з тим, що всі ігри на сайті функціонують на основі генератора рандомних чисел. Результати розіграшів є випадковими. Вплинути на них ззовні неможливо.

1.15. До основних принципів діяльності казино відноситься:

  • захист прав та інтересів користувачів;
  • суворе дотримання всіх встановлених правил;
  • дотримання принципів відповідальної гри;
  • підтримка розвитку економіки України;
  • забезпечення прозорих та чесних умов гри.

1.16. Казино гарантує випадковість результатів розіграшів. На сайті використовується ліцензійне програмне забезпечення. Софт успішно проходить перевірки, які проводяться eCorga та іншими незалежними організаціями та офіційними аудиторами.

1.17. Адміністрація клубу вживає заходів для боротьби з лудоманією. Для цього, зокрема, на сайті розміщуються матеріали про відповідальну гру, інформація про шанси на виграш, вікові обмеження геймерів, ознаки лудоманії.

1.18. На сайті виключається можливість прийняття від користувачів ставок в кредит чи з наступною оплатою. Розрахунки можна проводити лише за допомогою дебетових карт.

1.19. В казино використовуються онлайн-системи, які унеможливлюють несанкціоноване втручання в роботу ігор для зміни заздалегідь визначеного результату раундів.

1.20.Якщо в системі виникає збій чи виявляється помилка в грі (відхилення від нормального функціонування з будь-якої причини), адміністрація казино вживає заходів для швидкого виправлення ситуації. Компанія не несе відповідальності за будь-які перебої чи несправності (наприклад, розірвання інтернет-зʼєднання), внаслідок яких доступ користувачів до сайту було обмежено.

1.21. Під час користування послугами ресурсу можуть виникнути обставини, коли ставка була прийнята чи оплата була здійснена з помилками з боку казино. Таке трапляється, зокрема, внаслідок збоїв в роботі компʼютерних систем. У разі виникнення помилок компанія має право скасувати чи обмежити будь-яку ставку на свій розсуд.

1.22. Якщо геймеру були нараховані чи виплачені гроші, нараховані помилково, їх потрібно повернути. Вважається, що такі кошти були передані гравцю тимчасово.

1.23. Казино та його співробітники не гарантують, що програмне забезпечення на сайті завжди працює без помилок. Адміністрація також не відповідає за збитки, які можуть бути викликані неправильним використанням чи перехопленням інформації в інтернеті.

1.24. Зміст сайту – обʼєкт авторського та інших прав власності, що належать казино чи використовується за ліцензією правовласників. Матеріали, що містяться на ресурсі, можна завантажувати лише на один компʼютер чи телефон та роздруковувати виключно для особистого некомерційного використання.

1.25. Гравці усвідомлюють, що користування послугами порталу не надає їм права на жодну інтелектуальну власність (торгові марки, ноу-хау чи авторські права), яка належить казино чи третім особам.

2. Створення акаунту

2.1. Щоб грати на сайті на гроші, приймати участь в акціях та використовувати бонуси, потрібно створити персональний кабінет. Для цього необхідно натиснути на кнопку «Реєстрація», що знаходиться в верхній частині головної сторінки сайту. При створенні профілю потрібно вказати номер телефону чи адресу електронної пошти, а також придумати пароль, який в подальшому буде використовуватись для доступу до кабінету. Гравцю необхідно заповнити анкету, вказавши в ній персональну інформацію: імʼя та прізвище, контактний телефон, дату народження, стать. Ці дані в подальшому перевіряються в рамках процедури верифікації.

2.2. Персональна інформація, вказана користувачем в кабінеті, має відповідати дійсності. Адміністрація казино має право запросити документи, що підтверджують персону гравця. Якщо паспорті дані не будуть співпадати з тими, що вказані в анкеті, акаунт геймера буде заблоковано (тимчасово чи назавжди). Адміністрація казино має право зупинити реєстрацію чи припинити дію рахунку клієнта доти, доки він не надасть всю необхідну інформацію для ідентифікації. У разі ненадання даних профіль буде заблоковано остаточно.

2.3. Дані про гравця мають бути вичерпними та достовірними. Якщо в подальшому якась інформація буде змінена (наприклад, прізвище чи номер телефону), потрібно внести відповідні правки в профілі.

2.4. Геймер має зберігати свій логін та пароль для авторизації в таємниці. Дані для входу до персонального кабінету можуть використовуватись тільки гравцем особисто, їх забороняється передавати третім особам. Якщо користувач втратить пароль, то зможе актуалізувати новий, скориставшись опцією відновлення доступу до персонального кабінету. У разі проблем з входом до профілю можна звернутись до служби технічної підтримки.

2.5. Гравцю дозволяється створити в клубі лише один профіль. Інші акаунти будуть вважатись дублюючими. Створювати додаткові акаунти можна лише у виняткових випадків, попередньо отримавши на це згоду адміністрації ресурсу. Адміністрація має право заблокувати дублюючий рахунок. В цьому випадку всі транзакції, проведені з його використанням, будуть вважатись недійсними. Казино може запросити повернення виграшів, виведених з дублюючих рахунків. Кошти, що залишились на акаунтах-дублях, гравцям не повертаються.

2.6. Якщо у гемблера виникли проблеми з авторизацією чи використанням профілю, він має звернутись до саппорту і розповісти про ситуацію, що склалась. Оператори швидко вийдуть на звʼязок та підкажуть, що потрібно зробити.

2.7. Вважається, що транзакції на сайті проводить власник акаунту. Компанія не несе відповідальність за дії третіх сторін, яким гравець втратив чи передав логін та пароль сторонній особі всупереч правилам клубу.

2.8. Гравець повинен негайно проінформувати адміністрацію порталу про неправомірне використання профілю третіми особами у найкоротший термін. Після цього акаунт буде заблоковано.

2.9. Доступ до персонального кабінету можна отримати з ПК, смартфону, планшету. В мобільній версії сайту та в застосунку для телефонів проходити реєстрацію повторно не потрібно.

2.10. Азартні ігри призначені для розважальних цілей. Перш ніж створити акаунт на сайті, геймер має усвідомити, що ігри не можна розглядати в якості джерела прибутку чи способу позбутися боргів.

2.11. Реєструючись на сайті, геймер зобовʼязується захищати його адміністрацію та провайдерів софту від претензій, зобовʼязань та витрат, які можуть виникнути у звʼязку з його участю в іграх.

3. Важливі правила користування рахунком

3.1. Гравцям забороняється передавати навмисно чи випадково будь-кому свій пароль і логін для доступу до кабінету. Якщо геймер забув дані для входу, він може відновити їх. Для цього потрібно натиснути на напис «Забули пароль?» в формі входу та виконати подальші інструкції. Вони надсилаються на реєстраційний email.

3.2. Користувачі мають вживати всіх заходів для обмеження доступу третіх осіб до свого акаунту.

3.3. У разі несанкціонованого доступу до профілю клієнт має надати докази такого доступу. Казино не несе відповідальності за дії третіх осіб, в результаті яких гравцям були завдані матеріальні чи інші збитки. При цьому не має значення, як була завдана шкода – без відома геймера чи з його участю.

3.4. На сайті готівка не приймається. Казино має право користуватись послугами сторонніх організацій для обробки платежів користувачів.

3.5. Гравці не мають права відмовитись від раніше проведених транзакцій. Платежі не можна скасовувати чи анулювати будь-яким чином. Якщо це буде зроблено, геймер має відшкодувати завдані клубу збитки.

3.6. Ігровий рахунок не має нічого спільного з банківським. На нього не нараховуються відсотки і не розповсюджується обовʼязкове державне страхування.

4. Верифікація та ідентифікація користувача

4.1. Створюючи профіль в клубі, геймер гарантує, що йому виповнився 21 рік. Користувач також підтверджує, що є власником коштів, які надходять на рахунок. Вся інформація, яку клієнт надає компанії при створенні профілю, верифікації та ідентифікації, має бути точною, достовірною і актуальною. Дані, вказані в кабінеті на сайті казино, повинні відповідати паспортним. Персональна інформація необхідна для проведення транзакцій – внесення депозитів та виведення коштів.

4.2. Користувач, проходячи реєстрацію, погоджується з даними правилами. Цим він наділяє адміністрацію клубу правом проводити усі перевірки, яких потребує законодавство, зокрема, верифікацію та ідентифікацію. Перевірка зазвичай проводиться один раз.

4.3. На час переведення перевірки адміністрація може обмежити можливість геймера виводити гроші. Після завершення перевірки така можливість одразу ж відновлюється.

4.4. Якщо інформація, надана клієнтом, виявиться неточною, недостовірною чи такою, що вводить в оману, це буде вважатись порушенням правил. Ще одне порушення – коли дані в акаунті не відповідають тим, які вказані в паспорті чи іншому документі, що підтверджує персону. У разі виявлення порушень адміністрація клубу може закрити рахунок гравця, відмовити йому у використанні послуг та вчинити інші дії, наприклад, витребувати назад виплачені виграші.

4.5. Якщо адміністрація клубу не зможе підтвердити вік користувача, його профіль буде тимчасово заблоковано. Для розблокування акаунту потрібно пройти процедуру верифікації. Якщо вік особи, що грала в азартні ігри на сайті, на момент участі в іграх був менше 21 року, тоді:

  • Акаунт особи блокується;
  • Операції, проведені особою молодше 21 року, стають недійсними, а кошти, внесені на баланс, будуть повернуті на банківську картку чи електронний гаманець;
  • Ставки, зроблені особою менше 21 року, скасовуються, а виграші анулюються.

4.6. Створюючи акаунт на ігровому ресурсі, геймер усвідомлює, що азартні ігри повʼязані з ризиком втрати коштів. Користувачі несуть відповідальність за будь-які втрати, що повʼязані з використання послуг ресурсу. Гравець підтверджує, що користується послугами клубу на власний ризик, за власним рішенням і вибором. Клієнти не мають права предʼявляти до адміністрації сайту претензії, повʼязані з програшами та збитками.

4.7. Перш ніж розпочинати гру на азартному порталі, потрібно уважно ознайомитись з правилами надання послуг та особливостями запуску автоматів. Користувачі несуть відповідальність за правильність внесення ставок. Геймери зобовʼязуються не розповсюджувати недостовірну інформацію про казино та вчиняти інші дії, що можуть завдати шкоди репутації ресурсу.

4.8. В рамках верифікації адміністрація клубу збирає таку інформацію:

  • Прізвище, імʼя та по батькові користувача;
  • Дату народження геймера (для підтвердження віку);
  • Відомості про відсутність чи наявність персони в списку осіб, яким заборонено відвідувати казино та приймати участь в азартних іграх.

4.9. Процедура верифікації здійснюється згідно з вимогами законодавства.

4.10. При перевірці персони використовуються різні методи. Верифікація здійснюється за допомогою SIM-картки, електронного підпису, MobileID та інших способів.

4.11. При проведенні перевірки адміністрація порталу має право запитувати у геймера додаткові документи, наприклад, ідентифікаційний номер (він також називається податковим номером чи реєстраційним номером картки платника податків). До списку документів може входити фото чи скан паспорта, селфі з відкритим документом. Ще один спосіб перевірки – проведення відеоконференції з користувачем (Skype, Viber).

4.12. Процедура ідентифікації проводиться адміністрацією казино до моменту прийняття ставки чи виведення коштів.

4.13. Проводячи встановлену цими правилами верифікацію з використанням методу MobileID, BankID, SIM-картки и іншим способом, адміністрація казино дотримується законодавства про захист прав споживачів.

4.14. Користувачі несуть відповідальність за достовірність наданих персональних даних у відповідності до законодавства.

4.15. Якщо геймер являється політично значущою особою чи повʼязаний з такою людиною, йому потрібно повідомити про це адміністрацію ресурсу відразу після створення профілю.

4.16. Процедура верифікації проводиться для:

  • захисту казино від аферистів;
  • попередження дублювання акаунтів;
  • доказу повноліття гравців;
  • підтвердження законності роботи ресурсу.

4.17. Процедура перевірки персони проводиться дистанційно та займає не більше пʼяти робочих днів. Термін перевірки документів може відрізнятись в залежності від завантаженості співробітників порталу.

4.18. Казино гарантує гравцям збереження персональної інформації. Усі важливі дані зберігаються на серверах клубу в зашифрованому вигляді. Для їх захисту використовується протоколи (сертифікати) SSL та інший спеціалізований софт.

4.19. У разі успішної перевірки документів акаунт гравця автоматично стає верифікованим. Після цього можна виводити виграші будь-якого розміру.

4.20. Якщо перевірку пройти не вдалось, співробітники ресурсу обовʼязково зазначають причину відмови. Зазвичай проблеми з перевіркою даних виникають внаслідок неякісних сканів чи фото документів.

4.21. В окремих випадках від гравців можуть вимагати підтвердження місця проживання. В цьому разі користувачу потрібно вказати адресу проживання в персональному кабінеті та завантажити фото чи скан сторінки паспорта з пропискою. Якщо у геймера ID-карта, для підтвердження адреси він може предʼявити скан рахунку за комунальні послуги.

5. Внесення грошей на баланс

5.1. Транзакції на сайті проводяться в національній валюті – гривні. Це спрощує гравцям проведення підрахунків. Адміністрація приймає лише кошти, які надходять з рахунків, відкритих в українських банках.

5.2. Вносити гроші на баланс можна за допомогою платіжних методів, які вказані на сайті казино – в розділі «Поповнити» в персональному кабінеті.

5.3. Адміністрація портала не несе відповідальності за не зараховані гроші на баланс з вини третіх сторін (банків, платіжних систем). Зазвичай затримки в проведенні транзакцій викликані непереборною силою (форс-мажор). Мова йде про війну, стихійні лиха, аварії в авторизаційних центрах. Існують і інші непередбачувані обставини, на які адміністрація казино не може вплинути.

5.4. Вносити гроші на ігровий баланс користувач повинен самостійно та з власної банківської картки чи електронного гаманця.

5.5. Фінансові операції перевіряються. Якщо адміністрація підозрює користувача у шахрайських та інших протиправних діях, включаючи факти поповнення рахунку третіми особами, всі ставки, зроблені геймером, скасовуються. Також гравцю обмежується доступ до користування рахунком. У випадку серйозних порушень акаунт користувача блокується. Наступний крок – надання користувачу статусу небажаного гравця. Йому забороняється робити ставки на сайті та в мобільному додатку.

5.6. Якщо клієнт здійснює транзакції, що не відповідають правилам, адміністрація може встановити для нього індивідуальні обмеження щодо сум поповнення та виведення. Додатково може встановлюватись сервісний збір на майбутні фінансові операції. Його розмір становить 20% від кожної суми транзакції. Також порушник може потрапити до списку небажаних гравців.

5.7. Комісія за проведення платежів та час транзакцій може змінюватись. З актуальними правилами проведення фінансових операцій можна ознайомитись у розділі «Поповнити рахунок» в кабінеті.

5.8. Мінімальна сума депозиту на даний момент складає 50 гривень (50 UAH).

5.9. Адміністрація казино не може нести відповідальність за обмеження та додаткові комісії, що встановлюються фінансовими установами, послугами яких користуються клієнти.

5.10. У разі затримок при виведенні коштів чи внесенні грошей на рахунок геймеру рекомендується одразу звертатися до служби технічної підтримки. Для звʼязку з саппортом можна скористатись електронною поштою чи онлайн-чатом.

5.11. Вибір кращого методу поповнення рахунку залежить від уподобань геймера. Швидше всього транзакції проводяться з використанням електронних платіжних систем та криптовалюти.

5.12. Якщо геймер з якоїсь причини не може поповнити рахунок, йому потрібно звернутись по допомогу до операторів служби технічної підтримки.

6. Проведення виплат, нарахування виграшів та повернення депозитів

6.1. Розрахунки в казино проводяться після оголошення результатів розіграшів у відповідності до правил конкретної азартної гри.

6.2. Створити заявку на виведення коштів з основного балансу можна за умови, якщо:

  • Користувач дотримувався усіх правил казино;
  • Жоден з депозитів не було анульовано чи скасовано іншим чином за порушення умов гри.

6.3. Отримати кошти (виграші, відіграні бонуси та джекпоти) можна одним із способів, вказаних у розділі «Вивести кошти» в профілі. Загальний термін зарахування коштів на електронний гаманець чи пластикову картку – до 10 банківських днів з моменту створення заявки на виведення.

6.4. Термін виплати виграшу чи повернення ставки не має перевищувати десяти робочих днів. У разі виникнення непередбачуваних обставин адміністрація може продовжити цей термін, але максимум на десять робочих днів. Гравці обовʼязково повідомляються про це по електронній пошті чи за допомогою СМС. У повідомленні вказується причина продовження строку повернення ставки чи виведення коштів.

6.5. Транзакції проводяться виключно в гривнях (UAH). Виводити кошти та вносити гроші на баланс потрібно одним і тим самим способом. Операції з виведення чи повернення грошей здійснюються за участю українських банків. Якщо гравець не має рахунку в жодному з банків України, адміністрація казино може утриматись від виведення виграшів до моменту, поки геймер не відкриє рахунок у вітчизняній фінансовій установі. Про відкриття такого рахунку потрібно написати в саппорт казино. До листа потрібно додатки селфі з банківською карткою в руці.

6.6. Виведення грошей з рахунку можливе після того, коли гравець підтвердить, що персонально йому належить картка, видана українським банком. Здійснювати виплати на користь третіх осіб забороняється.

6.7. Гравцям, які виводять кошти, потрібно сплатити військовий збір та податок на доходи фізичних осіб. Це правило встановлено Податковим кодексом України. Розмір виплати залежить від суми виграшу. Адміністрація казино сплачує податки до бюджету від імені гравців та за їх рахунок.

6.8. Перш ніж створювати заявку на виведення виграшів чи повернення депозиту, необхідно надіслати на e-mail техпідтримки казино номер картки платника податків (РНОКПП).

6.9. Усі комісії, що стягуються платіжними системами та банками, що приймають участь у проведенні трансакцій, повинен сплачувати гравець. Сплата комісій проводиться просто: необхідна сума утримується автоматично.

6.10. Геймер відповідає за достовірність інформації, наданої при створенні запиту на виведення виграних коштів.

6.11. Виплата грошей можлива виключно тим способом, яким гравець скористався раніше для внесення депозиту. Якщо геймер змінив платіжні реквізити чи поповнив рахунок з іншої банківської картки, йому обовʼязково потрібно повідомити про це адміністрацію ресурсу.

6.12. Коли адміністрація казино отримує підтвердження платіжних реквізитів від гравця, вона може зобовʼязати його зробити мінімальний депозит з використанням нових реквізитів. Після цього можна буде виводити кошти на альтернативний рахунок чи карту.

6.13. Адміністрація казино не має відношення до обмежень, що встановлюються банками та іншими фінансовими організаціями. Мова йде про обмеження щодо розміру платежів та сум транзакцій. Ліміти встановлюються банками згідно внутрішніх правил чи на вимогу законодавства України.

6.14. При виведенні грошей кілька трансакцій можуть бути обʼєднані в одну. Адміністрація казино також має право виводити кошти з поділом однієї трансакції дві чи більше. Зазвичай так відбувається при виведенні джекпотів.

6.15. Кошти зараховуються на баланс гравця у відповідності до правил банківських установ та актуальних законодавчих норм.

6.16. Адміністрація клубу блокує акаунт гравця, а також анулює виграші та виплаті у разі таких шахрайських та підозрілих дій:

  • використання викрадених дебетових та кредитних карт;
  • анулювання чи повернення платежів;
  • внесення грошей на баланс з метою їх обміну.

6.17. Менеджери казино можуть повідомляти про шахрайство чи інші протиправні дії відповідні інстанції, включаючи кредитні агентства. Адміністрація також має право звертатися до колекторських організацій для повернення незаконних платежів. Казино не несе відповідальності за несанкціоноване використання платіжних інструментів. При цьому не має значення, чи було заявлено про крадіжку банківської картки.

6.18. Створювати заявку на виведення грошей можна не раніше, ніж через 24 години після першого зарахування коштів на баланс гравця.

6.19. Мінімальна сума, доступна для виведення, складає 200 гривень. Цей ліміт може змінюватись.

6.20. Якщо адміністрація клубу підозрює, що геймер порушив Закон про фінансовий моніторинг чи інші правила, вона ініціює додаткову перевірку. Під час її проведення виплата грошей геймеру тимчасово припиняється.

6.21. Казино має право виводити чи повертати кошти клієнтам будь-яким способом, самостійно визначаючи число транзакцій та розмір комісії. При цьому адміністрація порталу керується законодавством України.

6.22. Адміністрація ресурсу має право стягувати комісію в розмірі своїх витрат, якщо кошти, що виводяться, не були використані на ставки.

6.23. Проведення виплат проводиться в такі строки (без урахування святкових та вихідних днів):

  • сума до 9999 UAH виплачується користувачу в строк до 3 днів з моменту подачі заявки;
  • сума від 10000 до 39999 грн виплачується в термін до 5 днів після створення заявки;
  • сума від 40000 до 199999 гривень нараховується протягом 14 днів;
  • сума від 200000 до 349999 UAH виплачується до 21 дня;
  • сума від 350000 гривень виплачується протягом 30 днів від дати створення запиту.

6.24. За календарний місяць можна вивести не більше 400000 гривень.

6.25. Строки розраховуються з моменту створення останньої заявки на виведення коштів.

6.26. Термін виведення коштів може бути більше зазначеного у випадках, коли проводиться процедура верифікації чи коли фінансовий відділ казино перевантажений. В будь-якому випадку геймер отримує кошти не пізніше ніж через 30 днів з моменту створення ним заявки. Про причини затримки платежів можна дізнатись, звернувшись до служби технічної підтримки.

6.27. Якщо загальна сума ставок, зроблених гравцем в момент створення заявки на виведення, менше подвійного розміру депозиту, адміністрація має право стягувати комісію – 10% від суми виводу. Гроші стягуються з основного рахунку користувача. Наприклад, гравець зробив ставок на суму менше подвійного розміру депозиту та хоче вивести 2000 гривень. В цьому випадку з нього буде відмінусовано 200 UAH (10% від суми). Отже, для виведення вказаної суми на рахунку у гравця має бути не менше 2200 гривень.

6.28. В казино встановлений ліміт на виведення коштів в день. Він складає 29999 UAH.

7. Неактивні (інертні) рахунки

7.1. Інертним (неактивним) називається клієнтський рахунок, який не використовувався більше дванадцяти календарних місяців, а саме:

  • баланс не поповнювався будь-яким з доступних способів;
  • не створювались заявки на виведення виграшів;
  • не здійснювались ставки в азартних іграх.

7.2. Адміністрація порталу продовжує безкоштовно обслуговувати рахунок клієнта доти, доки гравець активно користується послугами ресурсу.

7.3. Якщо рахунок отримав статус неактивного (інертного), з позитивного балансу буде стягуватись плата за обслуговування. Вона необхідна для покриття адміністративних витрат казино. Розмір плати складає 100 гривень на місяць. Адміністративна плата стягується, поки на рахунку є гроші. При нульовому балансі плата відсутня, проте через рік акаунт блокується.

7.4. Якщо рахунок довго не використовувався, гравця повідомляють про це до зняття першої плати за обслуговування профілю. Для відправки повідомлення використовуються контактні дані, які гравець вказав в акаунті. Адміністративна плата стягується кожного місяця, починаючи з 30-го дня після відправлення повідомлення про неактивність рахунку. Гроші стягуються доти, поки баланс не стане нульовим або поки гравець не почне його використовувати.

7.5. В день, коли стягується перша адміністративна плата, деактивуються усі бонуси та інші накопичення, які гравець отримав, приймаючи участь в акціях, лотереях, турнірах.

7.6. Власник неактивного (інертного) рахунку може в будь-який час активувати його. Для цього достатньо виконати одну з таких дій:

  • Внести депозит, щоб робити ставки (гроші мають бути зараховані на основний баланс);
  • Зробити хоча б одну ставку в будь-якому з ігрових автоматів;
  • Створити заявку на виведення виграних коштів.

7.7. Додатково звертатись до адміністрації клубу для активації рахунку не потрібно.

8. Самовиключення та самообмеження

8.1. Самообмеженням називають самостійне рішення користувача щодо обмеження участі в азартних іграх. Дані про такого гравця вносяться до реєстру осіб, яким забороняється відвідувати казино та приймати участь в азартних іграх.

8.2. Щоб обмежити собі доступ до ігор, потрібно подати заяву адміністрації казино чи уповноваженому органу. Заява подається в письмовій формі. Щоб документ був прийнятий та зафіксований, до нього потрібно додатки фото чи скан паспорту.

8.3. Обмежити доступ для гравця також можуть члени його сімʼї першого ступеня споріднення чи законні представники. Для цього їм потрібно подати обґрунтовану заяву. В цьому випадку обмеження встановлюється на термін до шести місяців. Ще один варіант обмеження – за рішенням суду.

8.4. Користувач за власним бажанням може обмежити для себе доступ до ігор на термін від 6 місяців до 3 років.

8.5. Заяву про обмеження потрібно надіслати в письмовому вигляді на електронну пошту казино. Заяву слід підписати електронним підписом та подати її, дотримуючись вимог закону «Про електронні довірчі послуги».

8.6. Відкликати заяву на самообмеження неможливо.

8.7. Зразок заяви для самообмеження доступу до ігор знаходиться на веб-сторінці казино в розділі «Відповідальна гра».

8.8. В заяві про самообмеження мають міститись такі дані:

  • імʼя, по батькові та прізвище особи, що створила заявку;
  • прізвище, імʼя та по батькові особи, якій обмежується доступ;
  • дані документа, який посвідчує особу (найменування, серія, дата видачі та назва органу, який видав документ);
  • термін, на який необхідно обмежити доступ до азартних ігор;
  • дату написання заяви та підпис заявника.

8.9. Якщо в заяві присутні якісь недоліки чи неспівпадіння, адміністрація в стислі терміни (не пізніше ніж через добу після отримання листа) повертає документ для виправлення. Зазвичай коригувати заявку доводиться лише у випадку, коли неможливо ідентифікувати особу, про яку йдеться.

8.10. Якщо в документі не вказано, протягом якого часу має діяти обмеження, проте вважається, що заява подається терміном на 6 місяців

8.11. Не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви чи рішення суду адміністрація казино активує обмеження. Для цього інформація про персону, щодо якої застосовуються обмеження, вноситься до спеціального реєстру. Після внесення даних користувач не зможе відвідувати казино та грати в азартні ігри.

8.12. На період самовиключення користувач втрачає змогу оперувати ігровим рахунком.

8.13. Гравець може скористатись можливістю самовиключення самотужки, не звертаючись по допомогу до служби технічної підтримки. Для цього йому потрібно зайти по персонального кабінету (до розділу «Відповідальна гра»). Там треба вказати бажаний термін самовиключення та натиснути на кнопку «Застосувати».

8.14. Наслідки самовиключення такі:

8.14.1. Блокування рахунку на термін, вказаний в заяві чи встановлений законом;

8.14.2. Неможливість зайти в персональний кабінет протягом всього періоду самовиключення.

8.15. Коли профіль гравця блокується, він не може поповнювати рахунок, робити ставки та виводити виграші.

9. Попередження та заборони

9.1. Геймерам, які користуються послугами казино (на сайті, в застосунку чи будь-яким іншим способом), забороняється:

9.1.1. Вдаватись до шахрайських чи інших протиправних дій, використовувати віруси чи шкідливий софт, організовувати власну масову розсилку.

9.1.2. Ображати інших гравців чи співробітників порталу, спілкуватись агресивно, погрожувати іншим людям чи принижувати їх, використовувати ненормативну лексику.

9.1.3. Змінювати, видаляти чи спотворювати будь-яку інформацію, яка розміщена в застосунку казино чи на сайті.

9.1.4. Копіювати сайт чи застосунок для смартфонів (частково чи повністю), не отримавши на це письмової згоди адміністрації.

9.1.5. Вчиняти незаконні дії з банківськими картками для виплат: використовувати викрадений пластик, клонувати чи іншим протизаконним способом отримувати доступ до карток та других платіжних інструментів. Електронний гаманець чи банківська картка мають бути зареєстровані на імʼя геймера.

9.1.6. Надавати інформацію про взаємовідносини між адміністрацією клубу та користувачами третім персонам.

9.1.7. Вступати в змову, опосередковано чи безпосередньо приймати участь в різноманітних схемах з метою отримання незаконного прибутку.

9.1.8. Відмивати гроші чи приймати участь в іншій злочинній діяльності, що карається законом.

9.1.9. Використовувати помилки в програмі казино чи в інтерфейсі сайту з метою отримання інформації, недоступної гравцям. Якщо такий доступ було отримано помилково, користувачеві необхідно відразу ж повідомити про це адміністрацію ресурсу.

9.1.10. Передавати чи продавати акаунт третім особам.

9.1.11. Обходити систему безпеки, що використовується в застосунку для смартфонів чи мобільному додатку. Всі дії гравців в казино відслідковуються. Якщо адміністрація помітить, що геймер в якийсь спосіб намагається зламати софт чи обійти систему безпеки, будуть вжити відповідні заходи. Мова йде про заборону використання послуг сайту та застосунку для смартфонів. У цьому випадку акаунт користувача блокується. Про шахрайські дії користувачів адміністрація казино повідомляє правоохоронні органи.

9.2. Якщо користувач зловживає бонусами, адміністрація має право відмінити їх чи скасувати усі виплати, котрі були отримані завдяки використанню подарунків.

9.3. Гравці, котрі підозрюють у змові чи шахрайстві інших відвідувачів казино, повинні негайно повідомляти про це адміністрацію клубу. Це можна зробити, скориставшись онлайн-чатом чи електронною поштою.

9.4. Адміністрація клубу робить все можливе для виявлення шахраїв та попередження їхніх змов. Проти осіб, що порушують правила казино, вживаються відповідні заходи. Організатори не несуть відповідальність за матеріальні втрати чи інші збити, завдані геймерам в результаті шахрайських та інших протизаконних дій. Кожна конкретна ситуація розглядається в індивідуальному порядку.

9.5. На сайті забороняються шахрайські дії, повʼязані з використанні стратегій у грі з бонусами, щоб відіграти подарунок. До числа таких стратегій відноситься збирання символів Scatter для активації фріспінів за допомогою бонусного рахунку. При використанні такої методики шахраї отримують гроші, що нараховуються на реальний баланс. Їх дії караються блокуванням рахунку. Якщо клієнти вчиняють дії, заборонені правилами ресурсу, адміністрація не компенсує їм кошти, що знаходяться на реальному та додатковому рахунку.

9.6. Адміністрація казино не несе відповідальності за проблеми з доступом до ігор, що виникають внаслідок збоїв в роботі обладнання, яке використовується гравцями, а також внаслідок технічних проблем, що виникають на стороні інтернет-провайдерів.

9.7. Власники казино не несуть відповідальність за будь-які збитки чи втрати, завдяки яким клієнти можуть понести внаслідок хакерських атак чи використання шкідливих програм.

9.8. Усі посилання на інші ресурси, присутні на сайті казино, розміщуються виключно в інформаційних цілях. Адміністрація клубу не несе відповідальності за зміст сторонніх сайтів. Геймери відвідують їх на власний страх та ризик.

9.9. Трапляються випадки, коли внаслідок великої завантаженості співробітники клубу не встигають вжити будь-яких обмежень чи санкцій у разі порушення геймером правил сайту. Це не повинно розглядатись як схвалення протиправних дій чи відмова від захисту своїх прав.

10. Бонусна політика клубу

10.1. При реєстрації на порталі кожен користувач отримує доступ до двох власних рахунків на сайті: основного і бонусного. Для ставок в першу чергу використовуються кошти, які знаходяться на головному рахунку.

10.2. Клієнт казино може переглядати доступні бонуси в своєму персональну кабінеті. Там відображаються тільки ті подарунки, якими можна скористатись. Якщо бонус не призначений для користувача, він буде відсутній у списку.

10.3. Будь-які грошові подарунки та фріспіни необхідно відігравати протягом максимум пʼяти днів. Якщо за цей час бонус не буде відіграно, він автоматично анулюється. Виняток з цього правила становлять бонуси, термін дії яких зазначений в їх описі.

10.4. Порядок нарахування бонусів на додатковий баланс такий:

10.4.1. Подарунок можна отримати, виконавши всі правила щодо його нарахування. Ці правила зазначаються на сайті – в описі кожного конкретного презенту;

10.4.2. Якщо геймер використовує на ставки гроші, що знаходяться на бонусному рахунку, отримані виграші також нараховуються на бонусний баланс.

10.5. Порядок переведення бонусних коштів на основний рахунок наступний:

10.5.1. З додаткового балансу на основний кошти можна перевести тільки після відіграшу з урахуванням вейджеру. Коефіцієнт відіграшу вказується в описі бонусу.

10.5.2. Геймер не може вивести бонусні кошти на головний баланс, якщо сума переказу буде в 5 разів перевищувати розмір останнього депозиту. До уваги приймається депозит, за який було нараховано подарунок. Якщо геймер ініціює виведення коштів, сума, яка потрапить на головний баланс, буде визначена по наступній формулі: ВК×5=СБ. Розшифровується формула наступним чином:

  • ВК – сума коштів, яку геймер вніс на баланс для отримання бонусу;
  • 5 – коефіцієнт;
  • СБ – сума, яка буде переведена на головний баланс.

10.5.3. Після виведення грошей залишок на бонусному балансі автоматично анулюється.

10.6. Відігравати бонуси не можна в швидких іграх, рулетці, покері, бакара та розвагах з розділу «Live».

10.7. При відіграші подарунків враховується 100% ставок в автоматах. Винятком з правила є апарати від Kiron Interactive, Kalamba, Hacksaw Gaming та Endorphina.

10.8. Виграші, отримані завдяки ставкам з основного та додаткового балансу, розподіляються в казино пропорційно. Виграші зі ставок, які гравець зробив з використанням бонусів, потрапляють на додатковий (бонусний) рахунок. Якщо геймер робить ставки реальними грошима, призи нараховуються на основний баланс.

10.9. Під час відіграшу бонусів діє обмеження на максимальний розмір ставки. На спін приймається до 150 гривень.

10.10. Користувачам пропонується відслідковувати прогрес відіграшу подарунків в режимі реального часу. Дані відображаються в персональному кабінеті – у розділі «Мої бонуси». Там вказана загальна сума презентів, яку потрібно відіграти, та сума бонусів, що вже були відіграні. Додатково відображається строк дії спецпропозиції.

10.11. Якщо в описі подарунку не вказано інше, до презентів застосовується обмеження, що стосується суми зарахування з додаткового на реальний баланс. Якщо сума, отримана геймером завдяки використанню бонуса, перевищує розмір депозиту у пʼять разів, залишок автоматично анулюється.

10.12. Відвідувачам ресурсу дозволяється приймати участь в декількох акціях одночасно. В цьому випадку користувачі можуть переключати активний бонус в персональному кабінеті. Після перемикання в профілі відображається баланс по обраному бонусу. Кожен з подарунків потрібно відігравати окремо.

10.13. Якщо геймер створить заявку на виведення коштів, не виконавши умову по відіграшу, бонус буде анульовано.

10.14. На сайті можна використовувати промокоди. Вони розповсюджуються в рамках акцій та надходять гравцям на email чи публікуються на різних інформаційних ресурсах.

10.15. Щоб скористатись промокодом, його потрібно активувати перед зарахуванням грошей на баланс. Кожен із промо кодів можна використати лише один раз – для одного депозиту, якщо в описі промокоду не вказано інше.

10.16. Промокод потрібно скопіювати чи вписати вручну в спеціальне поле у вкладці «Мої бонуси». При активації коду повинно зʼявитись повідомлення про успішне зарахування подарунку. З цього моменту починається відрахування часу до завершення акції.

10.17. Кожен клієнт може скористатись лише певною кількістю бонусів. Якщо геймер буде активувати подарунки, порушуючи правила (наприклад, створить кілька акаунтів), адміністрація порталу анулює подарунки. Також клуб поверне собі усі виграші, котрі гемблер-порушник отримав завдяки використанню бонусів.

10.18. Цей договір доступний на сайті на кількох мовах. У разі виникнення розбіжностей чи суперечок у української версії правил вищий пріоритет.

10.19. При використанні бонусних коштів забороняється відкладати фріспіни чи інші ігрові раунди. При порушенні цього правили ставки та виграші скасовуються.

10.20. В іграх з активним бонусом забороняється користуватись стратегіями, щоб виконати вимоги по відіграшу. До таких стратегій, зокрема, відноситься використання бонусних коштів для отримання фріспінів в ігрових автоматах клубу. Якщо геймер користувався стратегіями, адміністрація казино має право анулювати його виграші, отримані в нечесний спосіб.

10.21. Адміністрація клубу має право керувати бонусним балансом клієнтів на власний розсуд.

УЧАСТЬ В АЗАРТНИХ ІГРАХ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ІГРОВУ ЗАЛЕЖНІСТЬ. ДОТРИМУЙТЕСЯ ПРАВИЛ (ПРИНЦИПІВ) ВІДПОВІДАЛЬНОЇ ГРИ